Spalio–gruodžio mėnesiais ilgųjų pertraukų metu 1–4 klasių mokiniai dalyvavo veikliosios pertraukos projekte „Įgūdžių dirbtuvės: bendrauk ir tobulėk“. Vaikai žaidė judriuosius, edukacinius, stalo žaidimus, piešė, spalvino, konstravo, bendravo, pasakojo, atliko įvairias kūrybines užduotis, o taip pat atsipalaidavo sensorinėje erdvėje. Šio projekto metu specialioji pedagogė Nijolė Zabulė, socialinė pedagogė Janina Ovčinikova, psichologė Angelė Ruseckienė, kurios organizavo pertraukų veiklas, skatino mokinius bendrauti ir bendradarbiauti, lavino komunikacinius ir kalbinius gebėjimus, ugdė saviraišką ir kūrybingumą, taip pat lavino vaikų loginį mąstymą, atmintį, dėmesį, tobulino smulkiosios motorikos įgūdžius bei stiprino vaikų pasitikėjimą savimi. Mokiniai taip pat buvo mokomi atpažinti ir įvardyti savo emocijas, skatinama jų empatija, gerumas bei pagarbūs tarpusavio santykiai.





